Malaysia 5 Kelab Terbaik


1. Zouk Club KL
Zouk Kuala Lumpur: Kenyataan seni bina yang berani dengan pengaruh reka bentuk luar biasa yang menggariskan warisan jenama kelab global. Dengan tepi garis lurus tersendiri yang mendefinisikan venir berkilatnya, struktur megah itu menjadi lebih gigih sebagai metropolis Zouk KL - yang terletak di latar belakang Royal Selangor Golf Club yang berprestij.
Simbol kepemimpinan di kelab Asia, Zouk KL RM38 juta adalah tempat tidur malam yang paling mewah yang akan dibangunkan di Malaysia. Peringkat # 38 kelab di dunia oleh tinjauan pendapat DJ Mag Top 100 Kelab global, penjelmaan semula ini melambangkan kebangkitan superclub yang ditetapkan untuk mengantar satu lagi era perubahan permainan di rantau ini.

2. Play Club at The Roof
The Roof adalah pusat makan dan hiburan bersepadu bersepadu yang menawarkan pengalaman hebat dengan tarikan bintang di Lembah Klang.

Dengan bar mewah pertama dan satu-satunya Asia yang terletak di atas helipad tanpa batas, ia memberikan pandangan panorama 360 darjah yang tidak pernah berlaku sebelum ini di bandar dan Lembah Klang yang lebih besar - yang menawarkan pelanggan pemandangan langit yang menakjubkan dan menakjubkan pada waktu malam ketika mereka berehat dan berehat. Dengan lebih daripada 50,000 kaki persegi ruang makan, hiburan dan acara, The Roof menempatkan lapan kedai yang berbeza yang direka untuk memenuhi spektrum pelanggan yang luas dengan setiap outlet menjanjikan pengalaman yang unik dan berkelas.

3. Gravity
Gravity Club Kuala Lumpur adalah tempat hiburan malam yang mewah yang menawarkan pemandangan bandar yang menarik dengan DJ tempatan dan antarabangsa yang berpusing yang berpusing-putar dengan campuran berkhayal, EDM, hip hop, dan lagu-lagu rumah. Sesuai untuk majlis larangan malam yang ingin menikmati keseronokan malam tanpa perjalanan jauh dari pusat bandar Kuala Lumpur, kelab malam bumbung eksklusif ini terletak di tingkat 6 The Gardens Mall.

Anda boleh bermain di mana2 tanpa sebarang kebimbangan
Daftar & Menang iPhone X 256GB > www.co8club.com

4. Aruku The Walk JB
Aruku The Walk membawakan anda hiburan hiburan klub yang murni di Johor Bahru, terletak di tingkat bawah Plaza Sentosa. Haiwan parti dapat menikmati persembahan band live terbaik dan hanya di band rumah sahaja di Aruku. Perlu lebih banyak bunyi muzik yang pantas? Dapatkan pam adrenalin anda di adegan clubbing Aruku dengan bermacam-macam DJ tetamu yang menghantui rumah. Anda juga boleh menyanyikan hatimu di Aruku, dengan 5 keutamaan bilik KTV istimewa untuk ahli kelab.
Aruku memberikan yang terbaik untuk makan dengan koki buatan sendiri di dapur kami. Aruku Walk dibuka 7 hari seminggu, dengan senarai kejadian pada setiap hari.

Dikenali sebagai pelopor hotspot clubbing Johor Bahru, Aruku The Walk adalah satu-satunya tempat di mana jebul JB dan selebriti tempatan kerap hangout .. - edmdroid

5. Rootz
Kemuncak rombakan Rootz Club adalah ruang baru yang besar, yang memberikan alasan untuk meraikan para pesta KL. Dengan dalaman yang luas untuk anda menari, kami juga menyukai keadaan baru sistem bunyi seni. Bercakap dari penceramah adalah hip hop kegemaran anda, top 40, hits klasik dan EDM. Untuk mengatasinya, perkhidmatan botol premium baru meningkatkan pengalaman VIP eksklusif. - Time Out KL



Anda boleh bermain di mana2 tanpa sebarang kebimbangan
Daftar & Menang iPhone X 256GB > www.co8bet.com
Facebook : facebook.com/groups/195922977644639/

Comments